تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

۱۲ تیر| قیمت طلا، سکه و دلار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۳۴۱,۰۰۰ (ده میلیون و سیصد و چهل و یک هزار) تومان معامله شد.
کد خبر: ۶۷۳۸۰


به گزارش معاصر، امروز قیمت سکه بالا رفت و به ۲۹,۲۸۵,۰۰۰ (بیست و نه میلیون و دویست و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که افزایش ۰.۹۶ درصدی داشته است. قیمت طلا اما پایین آمد.

 بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت دلار و سکه است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۱۹ (یک هزار و نهصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۳۸۵,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۳ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۳۴۱,۰۰۰ (ده میلیون و سیصد و چهل و یک هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۵۰,۲۵۰ (پنجاه هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار مبادله ای

دلار مبادله ای، امروز به ۴۱,۲۶۱ (چهل و یک هزار و دویست و شصت و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۱ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۶۹ درصدی، از ۵۴,۴۷۰ (پنجاه و چهار هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان به ۵۴,۸۵۲ (پنجاه و چهار هزار و هشتصد و پنجاه و دو ) تومان رسید.

قیمت پوند امروز

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۴۴۵ تومان افزایش، ۶۳,۸۷۷ (شصت و سه هزار و هشتصد و هفتاد و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۱۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۳,۹۵۰ (سیزده هزار و نهصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۳۷,۹۵۸ (سی و هفت هزار و نهصد و پنجاه و هشت ) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 29,285,000 (بیست و نه میلیون و دویست و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.96 درصدی داشته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : طلا سکه دلار
ارسال نظر

آخرین اخبار روز